efter krisen

K O M M U N I K A T I O N   O G   H R - A S S I S T A N C E

Efter krisen

Erklær en ende på krisen
Det er meget vigtigt for din organisation at signalere en ende på krisen, så alle ved, at nu er vi tilbage til normalen.


Opfølgning

  • Hold kontakt med lokalsamfundet efter en krise, især med dem der er direkte berørt.
  • Hold medierne opdateret om situationen, eller lad dem vide, at krisen er afsluttet.
  • Gennemgå og opdater interne procedurer for at undgå en gentagelse af situationen.


Lav en formel afslutning

  • Involver medlemmer af dit kriseledelsesteam
  • Analyser resultat og mediedækning - både positiv og negativ.
  • Opdater din kommunikationsprocedure, så den afspejler, hvad du har lært.

Få et tilbud

Hør mere om, hvordan du kan minimere risikoen for, at krisen opstår,

og hvordan du klarer skærene, hvis uheldet er ude

GalmstrupHviid

Kommunikation og HR-assistance


Fænøsund Park 4

5500 Middelfart

6126 6797 / 3027 6797

mail@gahv.dk

Copyright © 2019