krisekommunikation

K O M M U N I K A T I O N   O G   H R - A S S I S T A N C E

Hvordan håndtere en krise...

Det er aldrig rart at se sig selv og sin virksomhed på forsiden midt i en krise. Tackler man situationen uhensigtsmæssigt, trækker den knapt så attraktive opmærksomhed ud i dage- eller ugevis.


Og gårsdagens avis bliver ikke nødvendigvis længere blot brugt til at pakke fisk ind i. De digitale servere gemmer de dårlige historier, så de kan blive hevet frem, hvis virksomheden igen gør sig (uheldigt) bemærket.

Kriser koster – tid til håndtering, tid til genopretning, tab af image, måske endda tab af kunder og indtjening, der kan true virksomheden på eksistensen.


Derfor er det vigtigt at komme nogenlunde helskindet gennem krisen. Men det er også muligt at gardere sig mod at ustyrlige kriser opstår.


Klik på links nedenfor og læs mere om, hvad du kan gøre...

Få et tilbud

Hør mere om, hvordan du kan minimere risikoen for, at krisen opstår,

og hvordan du klarer skærene, hvis uheldet er ude

GalmstrupHviid

Kommunikation og HR-assistance


Fænøsund Park 4

5500 Middelfart

6126 6797 / 3027 6797

mail@gahv.dk

Copyright © 2019