om os

K O M M U N I K A T I O N O G H R - A S S I S T A N C E

Virksomheden kan spores tilbage til 1. august 2006, hvor Jesper stiftede JGkomm. Siden 1. juli 2015 er navnet ændret, aktiviteterne udvidet, og virksomheden drives nu

i fællesskab af Jesper G. Jensen og Doris Hviid.

 

Vi brænder for at hjælpe virksomheder, organisationer og institutioner til at blive

de bedste, de kan blive, med udgangspunkt i deres styrker, muligheder,

viden, kompetencer mm. Ofte skal der ikke så meget til...

Om GalmstrupHviid

...og helt personligt

Helt privat tror vi på bæredygtighed, på samfundssind, på at tage hensyn til hinanden, på værdighed og troværdighed, på opmærksom service, på det bedste i mennesker, på potentialet og det særegne i hvert individ.

Vi tror på en holistisk tilgang til livet og vores opgaver, på den gyldne middelvej, på en tredje vej som alternativ til det utilfredsstillende kompromis, på at vi har ansvar for os selv og hinanden.

Mød os

 

  • Fortæl os om din udfordring. Vi stiller sikkert nogle opklarende spørgsmål.

 

  • Fortæl noget mere om din virksomhed/organisation, fx jeres strategi, mål, ønsker og udfordringer. Måske kunne det være relevant, hvis vi også får en rundvisning og taler med nogle af dine medarbejdere.

 

  • På baggrund af samtalen, vores indtryk og evt. yderligere afklarende spørgsmål giver vi bud på, hvordan I kan komme videre, og hvordan vi kan hjælpe jer.

 

  • Først hvis vi bliver enige om at gå videre herfra, begynder vores tid og ydelser at koste jer noget.

Det er helt OK at vælge os fra. Men burde du ikke tage en snak med os først?

 

Måske får du lige netop den ide, der gør en positiv forskel for din virksomhed i år.

Lidt mere du skal vide om os:

  • Vi tilrettelægger vores løsninger, så I får overført viden og selv kan arbejde videre med jeres udvikling - og så I ikke er afhængige af os til tid og evighed.

 

  • Vi lægger stor vægt på gensidig tillid og er klar over, at kemien selvfølgelig skal passe mellem dig og os.

 

  • Vi står til rådighed for dig, når og hvor du har behov for det.

 

  • Vi vil sikkert udfordre dig og din virksomhed på jeres vaner og rutiner, men vi gør det kun i den bedste mening.

 

  • Vi er åbne, ærlige og siger tingene, som vi ser dem.

 

  • Vi påtager os kun så mange opgaver, at vi har tid til at løse dem ordentligt.

 

  • Vi banker ikke på din dør i tide og utide for at sælge ydelser, du ikke har brug for.

 

  • …og når vi arbejder for dig, så arbejder vi selvfølgelig ikke for dine konkurrenter.

Vores værdigrundlag

Vi har ingen nøglefærdige løsningsmodeller, vi trækker ned over hovedet på jer. Vi tager udgangspunkt i det, I kan og vil, og så bruger vi vores viden, erfaringer, ideer og metoder til at udvikle løsninger, der passer nøjagtig til jeres situation og får det bedste ud af netop jeres potentiale.

Vi er alle forskellige – som mennesker, som virksomheder, institutioner, organisationer mv.

 

Forskelligheden er en styrke. Forskelligheden og din virksomheds særlige karakteristika er derfor altid udgangspunkt for de løsninger, som vi foreslår.

 

Vi arbejder for at hjælpe dig og din virksomhed med at blive de bedste, I kan blive – ud fra jeres særlige forudsætninger, styrker, muligheder, behov og ønsker.

 

Vi lader os inspirere af andre, som gør det godt. Men hverken vi eller vores kunder skal nødvendigvis være som andre.

Derfor bruger vi vores viden, erfaringer, ideer og metoder til at foreslå præcis de løsninger, der får det bedste ud af netop din virksomheds potentiale.

 

Vi tror på involvering af medarbejderne. Vi tror på balancerede og afstemte forventninger. Vi tror på klare aftaler. Vi tror på effektiviteten i hensigtsmæssig adfærd.

 

Vi tror på, at der er uopdaget og uudnyttet potentiale i menneskene i din virksomhed.

 

Vi tror på, at vi i fællesskab kan realisere det potentiale til gavn for din virksomhed, dine medarbejdere og jeres resultater.

GalmstrupHviid

Kommunikation og HR-assistance

Fænøsund Park 4, 2.th

5500 Middelfart

6126 6797 / 3027 6797

mail@gahv.dk

Copyright © 2018