kommunikation

Fortæl den gode historie om din virksomhed?

Afspejler jeres hjemmeside og øvrige præsentationsmateriale hvem I er, hvad I står for, hvad I er gode til eller hvad kunderne kan regne med hos jer?


Alt for mange hjemmesider – og virksomheders facebooksider for den sags skyld – fortæller en masse om produktet. Men er det nok til virkelig at fange kundernes interesse og fastholde deres loyalitet?

Mange virksomheder gemmer på gode fortællinger om fx hvordan det hele startede, om menneskene bag, om holdninger til miljø eller andre aktuelle emner, om samarbejde, om kunderelationer, om kundeservice – det der ikke har direkte med produkterne at gøre.


Det er de fortællinger, der gør, at kunderne kan identificere sig med jer som virksomhed. Det er det, der gør, at I har lettere ved at fastholde dem som kunder eller tiltrække nye medarbejdere.

Al slags tekstarbejde

Artikler, nyhedsbreve, salgsbreve, personaleblade, webtekster, sociale medier, brochurer, pressemeddelelser, præsentationer, slogans...  GalmstrupHviid udfører tekstarbejde af enhver karakter.

Skab klarhed



Ved dine medarbejdere præcis, hvad du mener, når du forklarer den nye strategi,

eller når du giver en instruks vedrørende det daglige arbejde?

De fleste hører det, de gerne vil høre. De lytter med deres egne interesser som filter. Så chancen er stor for, at de hører noget andet end det, du havde tænkt dig..

Misforståelser, middelmådige resultater og uforløst potentiale følger som regel i kølvandet. Og du skal sandsynligvis forklare dig mere, end du synes burde være nødvendigt.

Krisehåndtering

Det er aldrig rart at se sig selv og sin virksomhed på forsiden midt i en krise. Tackler man situationen uhensigtsmæssigt, kan den knapt så attraktive opmærksomhed trække ud i dage- eller ugevis.

Kriser koster – tid til håndtering, tid til genopretning, tab af image, måske endda tab af kunder og indtjening, der kan true virksomheden på eksistensen.

Sender du de rigtige signaler?

Du har uden tvivl et fantastisk produkt. Men matcher din hjemmeside produktets kvalitet eller giver den dine kunder et helt forkert indtryk af produktet, dig og din virksomhed? Og hvilke signaler sender dine øvrige salgs- og præsentationsmaterialer?


Er din kundeservice lige så god som produktet? Eller risikerer du at kunderne går et andet sted hen, fordi de ikke fik den oplevelse, de havde forventet?

Når du nu har et enestående produkt, så er det da ærgerligt, hvis dine øvrige aktiviteter ikke når de samme højder. Der skal måske ikke så meget til at sikre den røde tråd.


Og du vil få meget lettere ved at skabe gode kundeoplevelser, hvis du sender de rigtige signaler i alt, hvad du foretager dig.


Brug GalmstrupHviid til at få set dine signaler efter i sømmene.

Aflastning til ensomme kommunikatører

Er du den, der har kommunikationsansvaret i din organisation? Så har du sandsynligvis travlt. Men uanset hvor meget du arbejder, kan du ikke overkomme alt det, du gerne ville.


Du når uden tvivl det, du skal. Nogle gange sikkert i sidste øjeblik. Det lever din organisation fint med. Men du vil gerne have tid til at tænke udvikling, tænke nyt, se opgavebunkerne forsvinde...bare en gang imellem.

Og så er der din egen udvikling. Den får du kun sjældent tid til at gøre noget ved. Du dyrker muligvis et eller flere netværk. Du deltager måske i et kursus i ny og næ. Men der mangler alligevel noget…


GalmstrupHviid kan være et par ekstra hænder for dig, når opgaverne hober sig op. Vi kan også være der til at sparre med, teste ideer af på eller på anden måde inspirere dig.