kundetilfredshed

Kundetilfredshed

Du kender uden tvivl et sted, hvor du føler dig særlig velkommen. Det kan være en butik, en restaurant eller en leverandør til din virksomhed.

 

Her mærker du oprigtig interesse og opmærksomhed for dig som kunde, og det uanset om du taler med chefen eller yngste mand/kvinde.

 

Den gode fornemmelse får du, både når du er fysisk til stede, og når du er i kontakt på telefon eller mail - og du får lyst til at komme igen.

Den stemning kommer ikke af ingenting: Lederen går forrest og sikrer den rigtige kultur og adfærd. Medarbejderne er håndplukkede, netop fordi de har flair for kundepleje.

 

Samtidig har lederen sikret, at kemien er i orden, så medarbejderne spiller sammen som et hold. De har respekt for hinanden, arbejder mod et fælles mål, og de hjælper hinanden, når det brænder på. Det giver overskud til en god omgangstone og til at hygge og joke, når der er tid og anledning til det.

GalmstrupHviid Aps

Agerlandsvej 24

2300 København S

tlf.: 6126 6797 / 3027 6797

mail@gahv.dk